dimarts, 19 de desembre del 2017

L'amistat


Descriu el teu o la teva millor amiga, física i psíquicament (caràcter). Què és el que més t'agrada? Per què? Quin espai ocupa a la teva vida?


La meva millor amiga és una nina rossa, de pèl rissat, ulls blaus, i sobretot preciosa.
És una nina molt carinyosa, menys quan la despertes. A jo sempre m'ha tractat amb molt de carinyo i mai m'ha fallat.
És una nina molt sincera i sempre està al meu costat passi el que passi.
Li puc contar 1000 vegades el mateix problema, i 1001 vegades m'ajudarà.


El que més m'agrada d'ella és que mai m'ha deixat tota sola en cap moment, desde els 13 anys que duim juntes, i no ens hem separat ni un moment. Pareixem més germanes que amigues.
També m'agrada molt d'ella que és bona nina, se fa estimar molt i sempre s'ha duit molt bé amb la meva família.


Ella per jo ho és absolutament tot. Gràcies a ella he superat moltíssimes coses, i mai he necessitat dir-li quan estic malament, ella ho nota només amb mirar-me.
I esoooooo, que l'estim amb locura i que mai mai mai me'n aniré del seu costat.








El meu millor amic és un nin d'ulls marrons, moreno i alt.
És un nin massa bromista, li encanta fer riure i riure ell també.
Sempre que el necessit el tenc. Sempre em fa poemes bonics i detalls que me demostren que no fa falta dir t'estim perquè l'altre persona ho sapi.


El que més m'agrada és la seva manera de ser i com és amb jo. A vegades hem tengut qualque roce però sempre ho hem arreglat. També m'agrada que és molt sincer i si alguna cosa li molesta i té ganes de dir qualque paraula mal sonant, se la guarda, al manco amb mi.


El conec des dels 3/4 anys, que anàvem a "parbulitos" junts, però a primària ens vàren posar a classes diferents i ens vàrem distanciar pero fa 4 anys (quan vàrem començar l'institut) vàrem retomar els moments que vàrem perdre. Ell per jo és dels nins més importants que tenc, i es poden comptar amb una mà.
L'estim molt i cap baralla farà que canvii d'opinió.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els numerals Escriu en lletres els numerals següents: 24.563.716 flors vint-i-quarte milllons cinc-cents seixanta tres mil ...