divendres, 6 d’octubre del 2017

 1. Cerca deu imatges espectaculars sobre paisatges, les penges i les descrius. Explica també per què t'agraden tant. 
 És un paisatge d'una platja amb l'aigua molt transparent i m'agrada molt perquè em proporciona tranquilitat...
 És una imatge d'un camí de fusta de duu a la platja. M'agrada molt perquè és una foto molt guapa, bastant ben feta i la platja també es molt guapa.
 Són unes cases que parèixen estar damunt una muntanya amb uns arbres molt verds, i la platja té l'aigua molt clara. M'agrada perquè dóna un aspecte de net, fins i tot em fa ganes de nedar.
 Aquesta es una imatge de com a unes roques i igua lila, a part dún cèl taronja molt bonic. M'agrada molt perquè és una imatge surrealista molt guapa.
 Això és com a un oceà congelat amb roques de gel damunt. El cèl blau i taronja és preciós, per això ,'agrada tant.
 Aquesta imatge ens mostra una Lluna un poc surrealista però a la vegada molt guapam amb un oceà blau molt tranquil, i això és el que m'agrada d'aquesta imatge.
 Aquesta mostra una cima amb una catarata amb un cabal d'aigua molt abundant. Hi surt un Arc de Sant Martí, i això fa que la imatge és vegi molt més bonica del que ja és.
 Aquesta ens mostra que enterra està ple de neu, al igual que els arbres. És molt bonica perquè té uns reflexos blaus que la fan molt especial.
Aquesta ens mostra un cèl d'uns colors molt neutres, els quals són blau, taronja i una mescla entre verd i groc. Abaix hi ha la mar, i és un conjunt molt bonic, per això em crida l'atenció.

I per acabar aquesta és la imatge d'una platja amb l'aigua molt clara però amb redols què són blau fort, que potser sigui un banc de peixos o roques, però la platja és igual de bonica, apart també de la vegetació verda que té als costats. M'agrada molt per tots aquests motius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els numerals Escriu en lletres els numerals següents: 24.563.716 flors vint-i-quarte milllons cinc-cents seixanta tres mil ...