dilluns, 11 de juny del 2018

Com m'he sentit fent el l'exposició? 
Què m'ha aportat? 
Com de difícil ha estat?

Jo abans de començar l'exposició la veritat és que em vaig sentir molt nirviosa, però al començar-la i seguir-la ja em sentia més relaxada.
Vàrem fer-ne dues, la primera va ser amb na Poli, una professora de 1r. 
La segona va ser amb en Toni Noguera, un professor també de primer.
A la primera la veritat és que em vaig sentir més bé que a la segona, també perquè la segona la vaig fer totasola i era molt de text.
M'ha aportat confiança amb mi mateixa i els demés, i també una gran experiència ja que mai havia fet una exposició a una classe que no sigués la meva.
No m'ha paregut gens difícil ja que no ho havíem de memoritzar tot, simplement llegir una mica per damunt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els numerals Escriu en lletres els numerals següents: 24.563.716 flors vint-i-quarte milllons cinc-cents seixanta tres mil ...