dilluns, 26 de febrer del 2018

Reflexions





Resultado de imagen de preocupaciones
    1. Avui voldria que explicassis alguna cosa que hi hagi o passi al món que et preocupi molt, en el terreny personal o de la societat mateixa. Expliques el que et preocupa i per què. Deixa anar la teva imaginació i ho expliques amb comparacions, metàfores, símils, etc... Penja una imatge representativa.

Em preocupa i em causa tristesa el saber què hi ha famílies a alguns països com Àfrica que no tenen menjar, ni mantes, ni agua...i jo no poder-hi fer res, haguent gent al país que se li cauen els doblers de les butxaques i que no ajuden ni tenen una mica de compassió, quan els que tenen menys són els que més intenten ajudar.
També em fa ràbia el no poder anar fins allà a donar-los apoll i tot el què necessitin, però el meu propòsit quan tingui treball estable i diners, sirà anar allà al manco a visitar, i al futur crear una gran associació per a totes les famílies d'aquests països.
Imatge relacionada Imatge relacionada

2. Comenta el significat de la frase de la imatge.
Vol dir que no ens hem de preocupar de res, que tant com si un problema té solució o no no ens hem de preocupar, tot és així per algun motiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els numerals Escriu en lletres els numerals següents: 24.563.716 flors vint-i-quarte milllons cinc-cents seixanta tres mil ...