dimarts, 24 d’octubre del 2017

Poema

   

 

                   1. Resumeix en una paraula el significat del poema. Amor.

                            2. Resumeix en una frase el significat del poema. El significat és que una mare simplement adora al seu fill, i no necessita què sigui perfecte per estimar-lo més que ningú.

                            3. Què és el que demana aquesta mare? Demana un fill què la sobrevisqui i poder estimar-lo fins al final. També què faria amb tant d'amor com li creix per ell cada matí.

                            4. Quin tipus d'amor d'escriu? Descriu un amor molt sincer i vertader.

                            5. Què significa per a tu la teva mare? Sabries descriure el sentiment? Per jo la meva mare és el pilar més gran que tenc. Per jo és la dóna més perfecte que hi ha, i de fet, si no m'haguès tocat ella de mare haguès fet el possible perquè ho fós. L'estim més que a mi mateixa, i això mai canviarà. És la meva mare, però també la meva millor companyera de vida.

 

                         

                                                 AMOR DE MADRE

No necesito un hijo que me quiera,
ni que sea feliz, ni hermoso,
ni que triunfe y me sonría,
ni un hijo que me cuide,
me proteja, me tutele.
Necesito, simplemente,
un hijo que me sobreviva
y al que poder amar hasta el final.
Si me faltara,
¿qué haría yo con tanto amor
como me crece para él
cada mañana?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els numerals Escriu en lletres els numerals següents: 24.563.716 flors vint-i-quarte milllons cinc-cents seixanta tres mil ...